editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Do not touch me, I'm famous!

Kategori: Allmänt

Idag har jag hunnit med mkt på förmiddagen! :) Jag har varit upp på stan och hinnut införskaffa mig några nödvändigheter, Klippt mig, Vart till Capio Läkargruppen och Ringt till min gamla vårdcentral För att få reda på vad jag behöver ta för Vaccinationer inför resan och vilka grejer jag är vaccinerad mot sedan tidigare.. 
Och jag ska säga er att det inte är Lite grejer jag måste trycka i mig:O
Både Hepatit A & B, Malaria, Gula Febern, Kolera mm.. Och jag som är så förbannat jävla spruträdd!! :( 

När jag skulle jobba på Karsudden (http://sv.wikipedia.org/wiki/Karsuddens_sjukhus) så var man tvungen att ta blodprov och sånt.. Och den sjuksköterskan frågade om jag var känslig för sprutor.. Och jag sa att jag var Livrädd och att jag Alltid måste bli stucken fler gånger för att de inte hittar min nerv för att jag blir så nervös och då drar allt ihop sig på nått vis.. Då sa hon bara "ASCH DÅ! Jag har jobbat här i över 7 år, Och jag har då ALDRIG behövt sticka om en enda människa!

Men vad tror ni hon får göra? Jo, sticka om mig så klart!! :( Uch! Jag grät nästan!! :(

Och man kan ju tro att jag är ganska imun mot sprutor efter att jag fick ta en blodförtunnande struta om dagen i magen i 2 veckors tid för typ 3 år sen!
Och jag har tatuerat mig och piercat mig ett antal ggr...

Men jag vill lova er att det inte lindrar min extrema rädsla för Sprutor!! :(
UCH!

Nåväl!

Nu har jag betalat några försenade räkningar.. :S
Och nu ska jag försöka få i mig nått att äta.
Sen beger jag mig mot jobbet.
Och ikv är Jag och Mr.M bjudna hem till Helena för lite Fredagsmyyyys!!
Det låter ju sjukt mysigt om jag får säga det själv! :)
NICE!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: