editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Det dammar i plånkan.

Kategori: Allmänt

ja.. Det dammar lika mkt i min plånbok just nu som det gör i min lägenhet.
Och även i min kyl..
Måste spara varenda jävla öre för att ha råd till att åka till Tanzania.
Sjuukt att det ska kosta så jädra mkt när jag lixom ska ner och Jobba gratis.
Uch.
Folk frågar om jag ska med på saker. Och jag får tacka nej för att det kostar så mkt.. :(
Kan inte ens följa med och fira min älskade Gabbis födelsedag nästa helg. :/ Dels pga att min bror fyller 18och ska fira han. Men framför allt så tillåter inte min plånbok det! :(
Det enda jag riktigt har att se fram emot nu i sverige är Håkan Hellström konserten med Jenny! För den biljetten är ju införskaffad och betald för länge sen.. Men fick jag en möjlighet att tjäna ett korvöre på den biljetten så hade jag förmodligen vart tvungen att sälja den..

Jag önskar att jag hade nått att skylla på.. Typ att jag är "Fattig Student" , men jag är ju för fan inte ens det..
Men men.. Hoppas folk har överseende med att det är Svinigt dyrt att åka som Volontär, och att de förstår att jag inte har råd att hänga med ut och äta på nån Dyr resturang, hänga med på Spa, eller en dyr krogenrunda! :(
Jag vet. jag är tråkig.. Men jag måste!

Sitter och kollar på Lite alpint.. Och nyss var det Norskar som pratade. Och jag fattade inte ett skit:O Uch vad jag är dålig på språk!
Vad ska det bli av mig! ?
Nu ska jag bege mig mot jobbet istället. Och bilen måste snart tankas vilket jag absolut INTE har råd med..
SUCK
Life is a bitch and then you die!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Men det är ju av en rolig anledning som du är fattig, tänk va kul du kommer att få och vad rik du kommer att känna dig när du kommer hem....Ha det så trevligt på jobbet!

    2011-02-26 | 13:10:45

Kommentera inlägget här: