editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

blodar!

Kategori: Allmänt

Känner att jag behöver en kram idag med.
Så jag tänkte bege mig hem till mina älskade Mormor och Morfar!

Jag sitter just nu med papperstussar i näsan..
Kom precis ut ur duschen, och telefonen ringde.
Och jag började känna hur det började rinna..
NÄSBLOD!:O
Jag har fan aldrig blödigt näsblod i hela mitt liv. Förutom en gång när jag fick en smäll av en ishockeyklubba!
Och nu kom det helt randome och vill det inte sluta blöda! :S
Så för er som inte har något speciellt för er så har jag en perfekt sysselsättning för er: TYCK SYND OM MIG!



jag tycker att böcker är farliga för hälsan..
För när jag börjar läsa en bra bok så fastnar jag verkligen i den.. Och jag varken sover, äter eller går ut och får frisk luft..
Jag började läsa Boken ELVIS igår.. nu kom jag på att jag inte ätit något förutom en banan på 23 timmar!:O
INTE OKEJ! och jag klev nyss upp ur sängen för att jag har legat och läst i den förbaskade boken!!
Men den är så himla bra! :)

Ne.. nu ska jag klä på mig lite kläder och bege mig mot Fellingsbro.. Ska även svänga förbi Björn och stina och låna deras dator och fixa lite inför tanzania.. Jag har ju inte Word på min data vilket ställer till det lite..
Sen blir det hem till Mamma ikv och bli bjuden på mat..
Sen blir det förmodligen vidare och hälsa på Evelina när hon slutat jobbet!

Jag säger ju det!
Det är jobbigt att vara ledig vill jag lova..
Detta gör jag när jag har en ledig dag!
Stressar runt och passar på att hälsa på människor!
Jag är sämst på att hinna med att träffa mina vänner:(
Förlåt för det!

Nu måste jag kila så jag hinner med allt jag har planerat!
Puss hej! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: