editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Alla (Ensamma) Hjärtans Dag <'3

Kategori: Allmänt

Idag är det Alla hjärtans Dag.
Detta är en dag fylld av kärlek och omtanke.
Men det är också Den dagen som mest folk på jorden mår dåligt.
De ensamma.
Jag tycker att alla hjärtans dag har blivit för inriktad på materiella ting.
Vart man än går ute på stan, i affärer just nu, så är det hjärtan, blommor, tips om "romantiska" middagar..
Uch. Jag har inte råd med allt sånt där.
För att inte tala om "alla hjärtansdag-smyckena" Med guld, silver, diamanter..
Om jag ska ha en sådan alla hjärtans dag som alla verkar föreställa sig så får jag väl köpa min egna jävla blommor och käka middag med mig själv!
Nej. Nu ska vi inte deppa ihop här.
För jag har faktiskt haft trevliga alla hjärtans dagar.
Och jag har vart den lyckliga flickan, med sin älskade prins som kom med Rosor och ett fantastiskt fint Smycke i silver och diamant! ÅH! 
Kanske ska plocka fram och bära det halsbandet idag, till den stora äran..

iaf..
Det jag ville komma fram till är ju att det faktiskt är ALLA hjärtans dag. Och inte bara de Hela, Älskades, lyckligt bultande hjärtans dag.
Utan med ALLA menas ju faktiskt de ensamma, brustna hjärtarnas dag.
Så jag tänker egna en extra omtanke till dem som inte har någon att hålla om idag! <3
Nu ska jag käka frulle och göra mig iordning.
För snart blir det gå till läkaren och ta typ MASSOR av Vaccinationer.:( Uch uch!
Men sedan blir det en tur på stan med helena. Ska även göra en hemlighet idag.
Sedan ska jag jobba.
Och efter det blir det Alla Ensamma Hjärtans Dag Mys hemma hos Helena! <3
Big Love!

Ha en underbar dag allihoppa. Och ta vara på dem ni älskar! <3

Kommentarer

  • johan säger:

    Du kan få skjutsa mig till jobbet om du känner dig ensam

    2011-02-14 | 10:47:53
  • johan säger:

    Du kan få skjutsa mig till jobbet om du känner dig ensam

    2011-02-14 | 10:48:08
  • edit säger:

    haha. johan din mupp!!

    2011-02-14 | 11:27:49
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • johan säger:

    komigen, ja börjar ett.... ring mig om du vill skjutsa, du får ...för din skull.

    2011-02-14 | 11:29:12
  • edit säger:

    Jag hade säkert gjort det, för min skull, om jag velat och kunnat..

    Men jag hinner tyvärr inte det idag.. <3

    2011-02-14 | 11:57:35
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: