editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

7 Fruar

Kategori: Allmänt

Har bölat som en idiot hela eftermiddagen åt Målgången i Längdskidor!
Så himla roligt att se dessa pristigefyllda tjejer! :) Så Rörd blir jag! :)
Marit Björgil som tog sitt 3dje raka VMguld!

Drömde något inatt om att jag var ihop med flera personer och att det inte var nå konstigt allt. Det var helt acceptabelt..
Och det får mig att tänka på i vissa länder där man faktiskt har typ 5 fruar.. Då är det ju bara männen som får ha flera äktenskap dock.. Undra vad det beror på?
Det lär ju vara nått med att kvinnorna i de länderna inte har någon utbilning alls, de accepterar att mannen har fler äktenskap i gengäld att han försörjer henne. så kvinnorna är väl helt blåsta, så männen gifter sig med flera för att Försöka hitta en Hyffsat Smart brud..
Där av Uttrycket "7Fruar" när någon säger nått korkat..
Som när jag trodde att husvagnar tankas med Bensin.. hmm..
Nåväl..

Nu ska jag bege mig mot jobbet!
tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: