editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sjuuukt stressigt

Kategori: Allmänt

Trots att jag vaknade imorse och var magsjuk trodde jag att jag skulle kunna åka till jobbet.. men efter tre spyor och ännu en under dagen så var det bara att inse fakta.
Men trots mitt konstanta illamående så får jag ingen ro...
Städar, färgarhåret, julpysslar, diskar, gör julskinka, bloggar, ser på tv, lyssnar på musik, slår in julklappar, tvättar, löser korsord... ja allt på samma gång.. Men i lugn takt..
Lider jag av något slags stressyndrom?
EHH JAAAA!!
Nåväl..
Ska försöka friskna till under natten.. :)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åh.. det verkar som att det är många som är sjuka nu :( Själv har jag klarat mig bortsett från ett krossat knä, haha.

    Ta hand om dig och kurera dig (även fast man blir SJUKT rastlös av att bara vila), du får ju inte vara sjuk under julen. Bädda ner dig och lös korsord, titta på film och lyssna på musik medans någon annan hjälper dig med disken, städning och annat praktiskt arbete:) Hoppas att jag får se dig på jobbet i veckan! PUSS

    2011-12-19 | 18:31:40

Kommentera inlägget här: