editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

midnatt råder...

Kategori: Allmänt

Känslan när man vaknar med ett ryck, går på toa, kollar på klockan, sätter på tv:n för att se julkalendern och sedan tittar på klockan igen för att inse att den är 02:37.. hade ju trots allt fått sova typ 4 timmar vilket är sjukt bra för att vara jag...
Lyckades slumra lite till och från och satte på julkalendern när det väl var dags 7.15.. Den är så himla bra i år! Ni kan kalla mig tönt! Men JAG ÄLSKAR DEN! :D
Nu sitter jag här i vintermörkret med en kopp kaffe. Har tänt lite ljus och Sunes Jul rullar i DvDn.. Ska slå in de sista julklapparna och sedan äta lite julskinkesmörgås till frukost..
Gjorde en supergod Griljering med Malna nejlikor, kanel, kardemumma och pressad apelsinsaft! (Rekomenderas)..
Nu ska jag julstöka!
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: