editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Falling Slowly

Kategori: Allmänt

Jag känner inte dig
Men jag vill nå dig
Allt mer för att orden lurar mig
Och Alltid gör mig bortgjord
Jag kan inte reagera rätt
Och spelen vi spelade var inte värt mer än de var menade
Allt kommer att spela ut sig så lätt.

Ta detta sjunkande skepp och för det hem
Vi har fortfarande tid
Höj din hoppfulla röst, du finner tröst
Du hade ett val och du har gjort det nu

Faller långsamt i ögonen som känner mig
Och jag kan inte återvända
Du raderar mig och ersätter allt som var mitt
Jag målar allt svart från vitt

Du har lidigt tillräckligt
Och krigat med dig själv
Det är dags att du får vinna nu

Ta detta sjunkande skepp och för det hem
Vi har fortfarande tid
Höj din hoppfulla röst, du finner tröst
Du hade ett val och du har gjort det nu

Faller långsamt
Hoppas att någon plockar upp mig
Jag bar dig på mina axlar hela vägen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej johanna nu har vi skaffat data hälsningar mormor och morfar

    2011-12-17 | 13:59:25

Kommentera inlägget här: