editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Rättegång?

Kategori: Allmänt

Lite uppdatering.. var ett bra tag sen..
Jag försöker ha kul och leva livet..
Och vissa stunder är livet så fantastiskt så att jag vill Spricka av glädje och lycka..
Samtidigt som jag i vissa stunder bryter ihop totalt..
Hade möte idag med en "Unga Brottsoffer-Kvinna" & Imorrn ska jag träffa en Advokat..
Detta är så sjukt fruktansvärt jobbigt...
Kallad på Rättegång i Tanzania..
Måste jag åka?
Vet varken ut eller in..
Nu ska jag inte säga mer..
Men bara så ni vet så har jag det sjukt jobbigt just nu..
Och jag är glad för minsta lilla stöd jag kan få..
Även om jag kanske inte orkar kontakta er och träffa och berätta så blir jag så glad bara av ett lite uppmuntrande leende eller sms, en Kram eller vad om helst..
För snart orkar jag på riktigt inte mer..
Känner mig så ensam och rädd...
Är så glad att ni finns!
Tack för mig! <3

Kommentarer

  • Maryanne Källqvist säger:

    Hejsan gumman!!!

    Livet för in oss på många konstiga vägar.

    Glädje - sorg

    Kärlek - smärta

    Frisk - sjuk

    Men det bästa är att vi kan hitta den lilla smala

    stigen som för oss ut ur det svåra.



    Tänker på dej. Jag är din kämpar syster.



    Kram Maryanne

    2011-08-29 | 16:45:08
  • Marika G säger:

    Tänker på dig och finns där (på jobbet) om du vill ha en liten kram!



    Marika.

    2011-08-31 | 10:48:33
  • Anonym säger:

    Du är fantastisk hjärtat!

    Jag finns alltid här! <3

    Massa kärlek till dig!<33

    2011-08-31 | 15:58:26
  • Fanny säger:

    mitt namn försvann! , men den innan var från mig iaf! puss<333 / Fanny!

    2011-08-31 | 15:59:35
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Varma och stooora starka styrkekramar till dig, önskar jag kunde dra tiden tillbaka och att detta inte hade hänt. Du är en stark tjej och det vet du. Du har gått igenom tuffa saker tidigare och du kommer fixa det här med. Du har många fina vänner runt dig som finns där när du behöver. Kram kram/Lotta

    2011-08-31 | 22:20:35
  • Evelina Lundin säger:

    Johanna jag saknar dej så frukdansvärt mkt<33333



    STOOOOOOOOOOOOOOOOR kram från evelina!

    2011-09-05 | 16:07:03

Kommentera inlägget här: