editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

K-Holm

Kategori: Allmänt

Kunde knappt sova en blund inatt.. är som vanligt nu för tiden..
Har Tv:n på för lite sällskap. Och så fort jag stänger av den och hela rummet blir mörkt så börjar tankarna sväva ut..
Tar mig tillbaka i tiden och gör verkligheten synlig..
det är påfrestande att inte kunna sova.
Vaknar gång på gång av att sängen är dyblöt och går upp och tar mig en dusch, byter sängkläder, öppnar balkongdörren och skakar mig till sömns..
Överväga sömntabletter kanske?
ne, sånt trams håller jag inte på med..
Att sova är den naturligaste saken i vägen och jag skall icke behöva knapra medicin för sånt!
Nåväl.
Efter att jag träffat min psykolog/kurator så åkte jag direkt till Katrineholm och träffade min fina jenny!<3
Underbart..
Så roligt att få träffa henne efter så lång tid!
Puss på henne!
Nu sitter jag här med ett glas vin.. Fruktvin. Ganska gott.. Lite sliskit för mig som gillar öl i vanliga fall.. MEn det slinker ner ändå..
Ska snart bege mig hem till Natta där även sanne befinner sig och se hur kvällen styr sig:) Strömpis troligtvis Måns Möller ikv!
Ha det bra gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: