editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sista Dagen i Sverige!

Kategori: Allmänt

Det sägs att tiden i Afrika går sååååå långsamt.
Och det skrämmer mig nog nästan mer än alla småkryp, sjukdommar och liknande..
Att tiden ska Kryyyypa fram. Och att jag bara väntar på att tiden går så att jag kan åka hem..
Det sägs att en vecka i Tanzania är att jämföra med en månad. Så alltså ska jag vara där i ett år! (om man tänker så)..

Jag har nyss skjutsat Eira till Bussen<3 min lilla plutt!!! <3 Kommer sakna henne så fruktansvärt mkt.. Och jag kommer tänka på henne när hon tar studenten!! (Och givetvis på alla er andra som tar studenten.) Det är den bästa dagen i era liv!

Fick även ett så fantastiskt fint samtal fårn USA av Johanna igår också!! <3 Åh hjärtat vad underbar du är! Vi ses snart!

Nu är det alltså mina sista timmar, min sista dag i Sverige på ett kvartals år.
Jag ska fixa det sista nu..
Storstäda lägenheten, tvätta, packa, lämna nyckeln till Gabbi, hämta upp min bror. Och bege mig mot fellingsbro!
Jag mår så fruktansvärt illa när jag tänker på att jag åker inatt!
det känns så sjukt!
Har ingen aning om hur det kommer gå.
Det enda jag är rädd för är nog att jag blir För Sympatisk när jag jobbar med alla de små sjuka barnen så att jag blir depprimerad och mår Psykiskt dåligt! Kan inte föreställa mig hur fattigt och fruktansvärt de kan ha det! Och jag hoppas att jag klarar det!
Och känner jag mig själv rätt så kommer jag att Klara det!
Det kommer jag verkligen!
Detta ska bli fantastiskt!
Men jag kan fortfarande knappt fatta att det är sant!
Trots att jag Lyfter upp i Luften om 22 timmar!! :O WOOOHOOOOW!


Jag hinner nog uppdatera något mer innan jag åker..
Men om jag inte gör det så får ni ha det så sjukt bra, och hålla ställningarna i Sverige medans jag är borta!
Jag är tillbaka på NollTid!
Och jag kommer sakna er!<3

Jag ska försöka hitta ett InternetCafé någonstanns så att jag kan uppdatera er under min resa!

Nu går jag in i dimman.
Nu omvandlar jag mig.
Jag går in i röken. (Som på sikta mot stjärnorna).
Och jag kommer ut som en ny människa.
Jag kommer ut som en Volontär.
Kommer ut som en mer vuxen kvinna.
Med många fler Erfarenheter!
:)
PUUUUUUUUUUUUSS! <3

Kommentarer

  • Marika säger:

    Lycka till på ditt stora äventyr... Önskar att jag var lika modig som du! Men jag stannar här och tar hand om dina tider tills du kommer åter... Kram!

    2011-04-12 | 09:03:53

Kommentera inlägget här: