editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

NästSista Dagen i Sverige...

Kategori: Allmänt

Imorgon är det min sista dag i Sverige..
För natten mellan Tisdag & Onsdag kl 01.30 bär det av mot Stockholm Arlanda..
Det är så otroligt härligt väder.. Och jag har fikat massor i Solen idag..
Lördagskvällen var minst lika fantastisk som i Fredags ..
En Perfekt sista utgång med Brudarna!
Sista natten med Gänget:P
Käka, Gå på Vårkonserten, Bells och sedan Strömpis..
Med Gabbi, Fanny, Emelie, Emma, Eira, Antonia<3



Och igår kväll efter jobbet åkte jag till Frövi och spänderade kvällen med Sofie Och amanda.. <3

Sen vaknade jag imorse bredvid världens bästa SysterYster.. Sen åkte jag hem till Stina och tog en SprångFika. Och sedan vidare med Mamma hem till Mormor och käkade goood mat:)


Jag ska snart åka och avverka mitt sista Arbetspass på 3 månader.. Eller njaae. Inte riktigt.. För jag kommer ju få jobba nere i Tanzania.. Men på mitt Älskade Fina Coop så är det min Allra Sista dag!! :S
Känns helt sjukt..
men jag kommer ju snart tillbaka..
Innan ni hinner Blinka:P

Jag tror jag börjar få lite resfeber nu!
Uch vad jag mår illa..
Känns som jag ska spy var 10:de minut typ:S Och fryser och svettas om vart annat!!:O
Har aldrig haft resfeber förut faktiskt!!
spännande upplevelse:P

Efter jobbet ikväll kommer Eira och sover hos mig! Min sista natt i min egna lägenhet och min sköna säng!:O
Imorrn blir det tvätta, packa och städa för hela slanten.. Sen kommer Gabbi och hämtar nyckeln. För hon ska ha lägenheten medan jag är borta!! (TRO DET ELLER EJ, HON SKA HA DEN!!! OCH DET KÄNNS SOM EN STOR KLUMP LYFTES FRÅN MITTT BRÖST).. nu slipper jag betala över 10.000 kr för den medan jag är borta!! Känns helt fantastiskt!!
Sen ska jag iaf ta mitt pick och pack och bege mig till Fellingsbro.. Bjuden på Mat hos Farmor med Björn.. Och sen går jag väl hem till mamma och försöker sova någon timma innan vi beger oss av mot Arlanda på natten..
Och Onsdag morgon.. den 13:de April. Så lyfter jag.. Och jag återvänder inte förens om 12 veckor!!
WOHOOOW!!! :D
Det känns sjukt!
Sjukare än sjukt!
Sinnessjukt!
Kan verkligen inte fatta det..
Och nu mår jag så illa igen!! UCH!!:S
Jag är nog en smula nervös!
TANZANIA HERE I COME!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: