editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Mumin Goes Wild!

Kategori: Allmänt

Jahapp..
Nu var mina 2 dagar som mumintroll över.
Jag har svettats minst 12Liter Svett i en dräkt av 50Graders värme!! :O
Men kul som F*N har det vart!
Men är jävligt trött på Ungar nu faktiskt:P
Har haft så Himla roligt tillsammans med Shanna/Lilla MY!
Fatta att det bara är vi 2 som är så dumma i huvet och ställer upp på att göra sånthär:P
HAHA! <3
PUUUUUUUUUSS!

Just nu önskar jag bara att någon kunde ringa och säga typ något i stil med: -"Hej min kära Johanna, Du är bjuden på Middag om 10 minuter! Det blir Oxfilé, hummer och massa annat gott! Och du får äta huuur mkt du vill".. Men sån tur har man väl inte..
Det blir nog på sin höjd Snabbnudlar eller nått!!
Men det spelar ingen roll för min del!
Bara att någon lagar lite mat till mig skulle göra mig så lycklig!!
Men nu får väl Fröken Mumin laga sin egen mat!
SUCK!!!
hihi**
Tack och heeeej! <3

Kommentarer

  • Millan säger:

    Hej! Camilla heter jag och jag är desperat ute efter en mumintroll-dräkt.. vet du vart jag kan få tag på en? :) tack på förhand!

    2011-10-24 | 19:56:18

Kommentera inlägget här: