editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

För mycket kärlek gör mig sårbar...

Kategori: Allmänt

Det sägs att ensam är stark.
Och det tror jag inte ett dugg på.
Men där emot så känner jag att det hade vart lättare att åka iväg i tre månader om jag inte hade några vänner, eller någon som bryr sig om mig..
Du hade man bara kunnat tänka att "Okej, Fuck You All, Nu drar jag".. Men nu är det så fruktansvärt jobbigt att jag nästan vill stanna hemma hos alla mina fina vänner och min familj. Och alla arbetskamrater.. Och ååååh! Vad jag kommer sakna alla!!!
Kärlek gör dig sårbar. Så är det bara!
Och jag älskar alla fantastiska människor!!

Vet inte riktigt vart jag ska börja..
Hade en sådan Otroligt fantastisk dag igår!
Tror bilderna får beskriva!

Vi börjar med i förrgår när jag träffade min fina Evelina och käkade på Saigon! <3

Igår träffade jag Amanda och Stina på IKEA!
Vi käkade frulle där och drog sedan vidare till Marieberg!


Oj, nu fick jag Lock för örat!! (Y)



Sedan åkte jag direkt till jobbet för att ha möte på min lediga dag!
Lite Bitter var jag över det..
Kunde verkligen inte Fatta vad det var för Jädra Möte som var så viktigt att jag måste gå på det när jag är ledig, och sen ska vara borta i 3 Månader!:O
Men när jag kom dit möttes jag av Tårta, Blommor, Presenter och alla fina Arbetskamrater!!
Det var ett "avskedsmöte" för mig Och fira att jag fyller 20 när jag är där borta..
Och jag började självklart störtböla!!
Så himla Fantastiska människor! Jag kommer sakna dem så obeskrivligt mycket!!
 

Fick sånt Fint kort! ÅÅHHH!!! <3

Jag fick så himla mycket grejer i en liten resväska:) Lotter, Xide-JUNGLE, Disney-plåster, solkräm, Kondomer, heloKittyklubba med släkt, Vattenflaska, Gosedjurssälar, Godis, lipsyl... Och allt vara bara så Fiiiint! 

Sen åkte jag, jonte och mathias till Eurostop.. Sen hem och fixade mig inför kvällen..
Drog Till Andreas med Mathias och Jonte..
Min Taxichufför höll på att krocka, så jag fick billigare.. (Min Cykel hade punka)..
Sen drog vi till Pitchers där även Chris och Helena och Sanne var!<3





Tack alla mina underbara vänner för en oförglömlig kväll..
Är så Lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Gårdagen är nog en av mina bästa dagar någonsin!
Och det där var alltså den sista Fredagen i Sverige för mig på 3 månader.
för om 4 dagar åker jag!<3 :D

Kommentarer

  • Carro säger:

    Vilka söta och gulliga arbetskamrater du verkar ha!!! Tänk om man hade sådana ;) Det är du verkligen värd! Tänker på dig massor och håller tummarna stenhårt på att du får en jättebra tid där nere! Bamsekramar!

    2011-04-09 | 10:01:26
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/
  • edit säger:

    Hihi!! Finaste Carro! Snart kommer du hem och får Dela dem med Mig!! Längtar så¨!!! <3<3<3<3

    2011-04-09 | 10:26:04
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: