editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

9 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Åhh vad jag har sovit bra inatt!!
Helt sjukt!
Har sovit i Fellingsbro.. I mitt Gamla rum. som är HELT totalrenoverat:P
Minns inte senast jag sov en HEL natt..
Hade ju som vanligt svårt att somna.. :/
Men låg och kollade på BigBrother till typ 1..
Sen gick jag upp och la mig..
Och somnade väl typ runt 2..
Och vaknade HALV 10!! :O
det är alltså typ 8 HELA timmar!
Utan att ha vaknat en enda gång!! :O
Det är ju sjuuuuukt!! :)
Denna dag kan inte bli annat än bra! :D


Sitter med Stina och en kopp Te i köket..
Hon fyller 45 år idag!! Grattis grattis:)
Sen ska jag snart bege mig hem till mamma och bli bjuden på lite god mat! :D
Sen blir det åka till Örebro igen ..
Har tagit ledigt från jobbet idag så att jag ska kunna gå på bio (The Kings Speech) med Min Lillebror innan jag åker till Tanzania!
idag är det alltså 9 dagar kvar tills Avfärd!! :D
Helt sjukt!! :O
UNDERBART!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: