editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

6 Dagar..

Kategori: Allmänt

Försöker packa lite..
Men det är ju sååååå svååååååårt!!
Vet inte hur många ggr jag har rivit in och ut ALLT i min Garderob!!:O
Shit asså!!


Detta är min lilla fina Dagbok som jag tänker ha med mig på min resa..
För det är så lätt att glömma vad man har gjort i 3 månader när man ser tillbaka på den tiden om några år.
Så svårt att minnas känslor och tankar..
Och jag kommer ju inte ha tillgång till internet så mkt antar jag.. Så det är väl bäst att ta med sig denna bok så att jag kan skriva av mig på nått sätt:P

Nu ska jag käka lite frulle!
Sen ska jag träffa min fina Evelina för sista ggn innan jag åker:/ <3
Sen blir det jobba hela kvällen...:)

Såhär ser de närmsta dagarna ut..
Imorgon:
Träffa Stina 10.00 för att umgås på IKEA och Marieberg..
Möte på jobbet 14.30.
Efter det Åka med Mathias till Systemet..
Förfest.
Avskedsmiddag på Pitchers med alla underbara Coopianer.
Utgång..
-
Lördag:
Sova, Jobba 14-18.15.. Träffas och käka och gå på Risbergskas Vårkonsert med Girlsen, för att senare gå ut och ta några Öl för att säga hejdå till mina älskade vänner Eira, Fanny, Gabbi, Emma och Emelie.
-
Söndag:
jobb 15-19.
Och på kvällen tänkte jag kanske klämma in bio med Shanna.
-
Måndag:
Måste jag träffa Amanda känner jag <3 Kommer sakna henne massor.. :S
även min sista arbetsdag på Måndag.. 17-21..
-
Tisdag:
Sista Dagen i Sverige. Då tar jag resväskan och beger mig mot fellingsbro.
För på natten åker Mamma, Kalle, Mormor och jag till Arlanda.
-
Onsdag:
06.30.
Då Lyfter Planet mot Amsterdam, för att senare byta till ett Flygplan som tar mig hela långa vägen till Tanzania! <3

Spännande! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: