editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

5 Dagar

Kategori: Allmänt


Jag drömde att en man kom med Cykel och försökte Våldta mig.. Som tur är så hade jag min självförsvarsspray.. Sen sprang jag upp till min lägenhet.. Sjukt fort.. OCh låste dörren.. MEn det kom en man och BULTADE på Dörrren så hårt, så hårt.. Så jag sprang ut i Köket och hämtade en kniv att försvara mig med.. Sen vaknade jag och vaknade med en av mina slöa MatKnivar i sängen!! :O
Tur i oturen att jag inte tog någon av mina Köksknivar!:O Då hade det kunna gått illa!! :O
Ett tydligt bevis på att jag traskar runt här i min lilla lägenhet i Sömnen! För tro det eller ej.. det hör inte till rutinerna att sova med knivar!:S Oroväckande faktiskt!


Ska upp till Marieberg nu.. :)
MYS!
Sen möte på jobbet!
Sen Systemet.
Sen till Andreas vid 6.
Sen till Pitchers.
Och sen utgång!
WIHOOOW!
Sista helgen i Sverige!! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: