editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Walk on Shame!

Kategori: Allmänt

Bara så ni vet.. ni som inte förstått detta! Jag verkligen ÄLSKAR mitt jobb och de som jobbar där!
Kunde aldrig drömma om sådana fantastiska arbetskamrater och bra chefer och allt!!

Man blir lixom glad av att gå till jobbet!! :D Wiiihooooiiiw!!
Så nu beger jag mig iväg dit! :D


Tro det eller ej! Men jag har faktiskt hunnit med att städa lite här hemma!! Så nu ser det hemtrevligt ut igen!! Wiihooooiiw! :D



Svar till Konstig fråga: Har en lite udda fråga, har Freja Sterner en syster som är 24(?) och / eller är hennes pappa journalist. ända information jag har som jag vet är säkert, hennes syster tror jag heter Jessica eller Johanna. är nästan helt övertygad över att jag har jobbat med hennes syster (för dom är relativt lika, delar efternamn och är från örebro) om du kan svara så skulle jag vara jätte tacksam så jag kan släppa dethär .

Hej!:) Tyvärr så är jag ledsen att behöva säga att jag inte kan hjälpa dig det minsta.. Som sagt så gick freja och jag på samma skola där det gick FLERA tusen personer.. Vi hade en lektion i veckan tillsammans och arbetade ihop och sådant. men tyvärr så pratade vi inte om våra familjer och sådant.. Vi hälsade på varandra i korridoren men blev lixom inte närmre vänner än så:P Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig! ta hand om dig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: