editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

torsdag

Kategori: Allmänt

Dagens diss går till 'Torsdagen den 16 september 2010!
Alltså Jag dissar denna dag totalt..

Visst Började den helt okej förutom att jag var tvungen att gå upp betydligt mkt tidigare än vad min skönhetssömn tillät.. Och det spöregnade när jag skulle cykla upp på stan. så jag fick ta bilen istället..
Sedan dess har jag gått runt och sett allmänt ful ut hela dagen..

Men men.. vad gör det när man har sådan utstrålning som jag ... NOT XD

Iaf...
Det mest sorgliga ed denna dag var ju trots allt att jag åkte till jobbet för att börja jobba kl 14.00..
Men tydligen var det fel på mitt Schena (IGEN).. Jag började inte förens 17.00 :o Vilket var JÄÄÄVLIGT OSKÖNT!!
Men jag behövdes ändå.. Så jag slängde i mig en varm kycklingsoppa(cambridge) Och höll på att SPY.. Bokstavligt talat..
Sedan var det bara att börja jobba..

Nu slutar jag snart och ska hem och sova..
Dricka lite vatten eftersom att jag inet får äta nått mer idag..
Jag kissar snart på mig..
Så mkt vatten har jag druckit idag för att stilla hungern!!

Om jag drömmer om vatten inatt.. så lovar jag att jag kommer vakna i en sjöööö :(
BLÄÄÄ!!

Såntdär ska man inet blogga om!!
så jag slutyar skriva nu inann det blir nå ännu äckligare!!
Puss hej!

Kommentarer

  • cooptanten säger:

    Men du hade ju så fin utsikt, i alla fall fram på kvällskvisten! Då menar jag inte den tjocka lilla tanten i blå skjorta utan den sora biffiga saken som höll ett vakande öga över dig störe delen av kvällen! ;-)

    2010-09-16 | 20:06:08
  • Carro säger:

    Haha, vad söt du är Johanna!!! Jag lovar jag ska berätta ALLT när jag kommer hem!! :) Hoppas din dag slutar lite bättre än vad den verkar ha varit under dagen...

    Hälsa jobbet :)

    2010-09-16 | 20:11:27
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: