editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

tomma ord

Kategori: Allmänt

Folk är så bra på att engagera sig i vad andra tycker och tänker..
Och Trycker ned dom runt omkring för att man själv ska verka bra..
Sådant gillar jag inte. Och tar största möjliga avstånd ifrån det. .

Så nu var det sagt.

Imorgon smäller det!
Jag ska Rösta i en lokal som jag inte vet vart den ligger.. försökte kolla på eniro.. Men gick inte så bra:S
nåväl..
Rösta SKA jag iaf!!
Och det borde ALLA göra!
Det är ganska konstigt igentligen att folk inte röstar!
Vet man inte vad man ska rösta på. Så rösta åtminstone BLANKT!
För det visar iaf att du Tror på Demokratin!
!
Det är viktigt!

Nu ska jag släppa det med debatt och politik.
För ´jag vill inte ha en Trrrååååkig politikblogg som folk läser i och förargar sig på..
:)
Så nu släpper vi det:)

Det blir omstrukturerade planer idag.
Det spöregnar!!
Så jag ska snart ta bilen och hämta min älskade Eira vid stationen..
Sen åker vi hem till mig och typ (hennes förslag var baka, vilket är en superbra ideé bortsett från att jag inte får äta nått, men jag kan hjälpa henne baka iaf... ) myyysa!
Sen bär det av till jobbet för mig..
16-22-15..
Härligt:)

PS: Jag dömmer inte människor efter deras Politiska åsikt! Så döm inte mig, jag är människa jag också!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Om du menade mig så är jag verkligen ledsen om du tror att jag försökte trycka ned dig, jag försöker bara få alla andra att tycka som jag! ;)



    Om man diskuterar politik så får man ju räkna med att folk inte tycker som en själv... det är ju liksom det som gör diskussionen!

    2010-09-18 | 15:13:18

Kommentera inlägget här: