editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tjuv och Polis

Kategori: Allmänt


Titta vad fint det blev med nya tavlan!! :D
Poliser i hela stan idag!!
Och speciellt utanför mitt hus verkar de ha nått span!
har stått utanför med en hund i bilen ända sedan imorse! Tänk om det är mig de är ute efter?
Tänk om jag lixom är typ skitzofrien och inte vet om att jag är det.. Och på nätterna vaknar min andra halva och gör massa kriminella brott!:O

Eller tänk om de typ har span på Våldtäcktsmannen som de har letat efter så länge.. Och nu har de hittat en troligen misstänkt .. Min GRANNE!! :O

Ja, jag säger då det!
jag hörde ju faktiskt en skottlossning här när jag kom hem SENT på kvällen efter jobbet för några veckor sen:S
Tänk om någon blev mördad. eller så kanske en ensam stackare sköt sig själv.. och ingen upptäckte honom förens det började lukta Lik i trapphuset..

Nej fy!!
Nu ska jag ge mig!!


Nu har jag tvättat klart.. Öch ätit supergod mat..
nu blir det ännu en sväng till Biltema (eftersom att jag köpte en sak, fast det skulle vara två) sist jag var där.. Sedan blir det leverra dem till Fellingsbro och hoppas på att tjäna en hacka på det!

Även supersugen att gå ut och ta lite fina bilder i det fantastiska höstvädret.. Men så pinsamt att gå runt själv med värsta systemkameran och känna sig som en sån där japansk turist!!
Ja, jag säger då det.. det är inte lätt att se skillnad på Edit och en sneögd kort sak med Rismössa!! (inga fördommar där inte.. )

Fråga: Vad är det för skillnad på Edit och en Trupp Japanska Turister?
Svar: INGEN!


Herrå!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: