editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

tidigt

Kategori: Allmänt


ja.. som vanligt så ringer någon och väcker mig kvart i 8 när man 'är ledig!!:O inte okej!!

nåväl..
tänkt vad mkt jag hunnit med!!
tex så har jag ringt och sagt upp mig på arbetsförnedringen!
Finns ju ingen anledning att jag är med och måste söka jobb AKTIVT när jag knappt har tid att leva för att jag jobbar så mkt!! :P

Nu ska jag käka frulle, slänga in en tvättmaskin.. Sedan åka till Biltema och köpa vindrutetorkare och en stabilisator stag! (?) Och sedan leverera det till Fellingsbro..  sedan blir dte kanske fika med min kära vän på stan, hade planer att åka till katrineholm.. men tror jag får hoppa det idag.. MÅSTE verkliogen Tvätta all min tvätt!! Och det kommer ta tid:O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: