editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

The List

Kategori: Allmänt

Sånna här listor är ju sååå å tråkigta.. Så varför kan man inte bara låta bli?


Om mig

Gillar du någon nu ? jag vet ärligt talat inte..

Gillar du att vara singel? Det är underbart:D

Gillar någon dig ? Alla Gillar mig;) Nejdå.. Ingen aning..

Har du haft sex med hon/han du gillar nu? pass^^

Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? nopp

Har du någon kille/tjej på G just nu ? det vill jag inte påstå..

Är avstånd ett problem ? ja

Är det viktigt för dig att han/hon är snygg ? får ju inte se ut som ett drägg. men asså.. ja ni fattar..

Måste han/hon ha samma intressen ? nee.. men lite kul kan det ju vara om man har nått gemensamt:P

Kommer du alltid att vara singel ? nej, förhoppningsvis inte:D

Har du bra självförtroende ? nej. asdåligt.. Men börjar bli bättre..



ÄRLIGHET:


Ditt äldsta hångel? 11 år äldre än jag..

Hur många har du varit riktigt kär i? 2 stycken tror jag..

Vad tycker du om kärlek?
 Kärlek är bra så länge man håller den på avstånd;)

När kramade du någon sist? 
igårkväll :)

Saknar du någon speciell person? ibland.

Har du svårt för att bli kär? Japp.. Assvårt!

Är du singel? ja

Har du hånglat med någon av samma kön? inte hånglat..




HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful: japp XD

Hånglat med fler än 5 pers:  haha. ja.. men inte samtidigt:O

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?  mm.

Gjort något riktigt dumt? ohhjaa!

Gjort något du verkligen ångrar? ja

Varit nykter på nyårsafton? Ja

Åkt ambulans? nej

Gjort nåt olagligt? ja

Blivit polisanmäld? ja

Fått din mamma att gråta? yes

Slagit ner någon? Pass..

Skämts över dina föräldrar? gud ja! vem har inte?

Skämts över dig själv? Gud Jaaaa!

Sagt jag älskar dig och menat det? ja

Tar du droger? nej

Dricker du? dricka bör man annars dör man!

Vilka kläder sover du i? inga^^ eller en STOR T-shirt

Vad hatar du verkligen? FÖTTER!

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? haha.. CHans på? hahah XD

Är du ensam nu?  vadå ensam? ja.. Men det är skillnad på ensamhet och ensamhet.. Jag känner mig inte ensam:)

Vill du gifta dig?  nej men jag vet hur mitt bröllop ska se ut (:

Vill du ha barn? japp^^



SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? jag själv sov där inatt^^

Såg dig gråta? C.P när jag grät av lycka..

Fick dig att gråta? minns inte :S

Du gick på bio med? det var Johan faktiskt:) <3

Skällde på dig? Det är ingen som skäller på mig:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: