editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

skärpning

Kategori: Allmänt

jag är så otroligt gald över att detta var ista dagen på jobbet med 50öringarna!! Nu är det borta för gott!!!
Om ni vill växla in dem så har ni fram till sista Mars på er på på bankerna!

Jag fattar bara inte hur vissa människor tänker..
När dom kom med Nyheten om att 50öringarna skulle försvinna, vilket var för typ 1 år sedan, Då blir folk som TOKIGA och Börjar samla på dem tills dagen innan de utgår!!
Jag förstår inte riktigt hur man tänker??
Bara för de ska försvinna så måste man inte börja samla på dem. Jag menar, de hade ju ändå ett år på sig att fortfarande handla för dem..
MEn NEJ NEJ!!
De ska komma DAGEN INNAN de försvinner och HANDLA för typ 50st 50Öringar!!
Och där sitter Kassörskan/KAssören (Jag). OCh får räkna verenda jävla kopparmynt medans Kön bara växer och växer!!

Jag ska säga er en sak!
ALLA i denna värld borde testa att jobba som kassör För en dag och se hur jävliga vissa kunder är! Då kanske vissa får mer förståelse och inte surar så jävla mkt!!

Och nu till IDOL!!
Lixom idag på Expressens Löpsedel var det om "stackars" Malin som juryn var så otroligt elaka mot igår..
att Andreas hade sagt att "Malin sjöng som en gallskrikande unge genom en megafon, obehagligt att lyssna på".. Och jag ska säga er en sak!! Han tog typ orden ur munnen på mig!! Tyckte det var helt rätt!! Hon har lixom kommit såhär långt och då ska man inte vara så där jävla kass på scenen! Det var ju HELT sinnessjukt dåligt:O

Ursäkta:S
Och föresten så är ju denna jury tusen gånger så snälla som förra juryn var som hoppade på folk om deras utseende och så vidare!
Jag Älskar denna jury!
Sjukt Kloka är dom! :D


nåväl..
Nu ska jag fördriva tiden framför DumBurken innan Kalle kommer och ska sova här!!
Ska nog kolla på Så som i himelen och gråta lite! ^^
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: