editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Promenad

Kategori: Allmänt

var nyss på en liten promenad till båthamnen och vände..
Jag var så jävla sötsugen och var så sjuuuuuuuuuuuuukt sjuuuuukt nära att hoppa på cykeln och köpa upp typ en hel affärs sortiment av allt som har med godig, chips och onyttig mat att göra.. MEn jag tog mig samman och stoppade bra musik i öronen och joggingskorna på fötterna..
Skulle tatt med mig systemkameran.. men vädret var så riskabelt.. så fick bli någramobilbilder istället:P
tänkte ni ville se omgivningen där jag bor.. jag bor dårå ca 20 meter ifrån Själva Wadköping.. Ni vet dom gamla fina röda husen med vita knutar! Precis vid Slussen!

inte så bra bilder men ändå..
imorrn lovar jag att ta bättre.. För då ska jag träffa min älskade bästa vän Eira som kpommer hit från Lund! Vi ska gå i Wadköping.. och förhoppningsvis blir det några bra bilder!! Jag har saknat henne så!! Älskar min bebisDarling^^<3

iaf... här kommer bilderna.. med 3,2megpixkamera:P haha XD

kände att det började mörkna.. så det var dags att gå hem.. innan nån skum man lurar i buskarna;S
nu är jag nyduschad. och nu blir det IDOLMYS tillsammans med ett glas vatten!! Wiihhoooowww! <3

Kommentarer

  • Marika säger:

    Jag vill också bo vid Wadköping!

    2010-09-17 | 22:22:26

Kommentera inlägget här: