editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

.. Och så har du Chip på kortet! (Ler falskt)

Kategori: Allmänt


ungefär sådär känner jag mig nu...
Helt jävla DÖD och färdig att lägga mig ner i en grav och lixom ligga självdö direkt!!
Uch.. Är det så man ska känna sig en fredagseftermiddag??
Jag känner mig som en pensionär:O
UCH!

påtal om pensinärer så hade Shanna ett jävla Coolt äldre par som handlade av henne idag..
Ni vet det är ju så komplicerat för alla gammlingar nu för tiden när det är Chip och grejer på betalkorten..
Iaf så höll en gubbe på att betala, och när det nästan var klart drog han ut Kortet för fort..
då sa Shanna:
- Nu får vi göra om det, För du drog ur den för fort.
Då svarar Gumman till gubben:
- Det gör han alltid, han drar alltid ur den för fort..
Och Shanna börjar TOKGARVA så hela varuhuset stannar upp XD
HAHA.. Så jälva roligt^^

nu ska jag hoppa in i duschen.. Och sedan blir det den omtalade dejten ikv:O spännande:D <3

Kommentarer

  • Moa säger:

    Haha, det där var ju faktiskt riktigt roligt!

    Pigga på dig nu så önskar jag dig en trevlig helg :)



    // Moa ifrån estet tvåan. Eller ja, nu trean ;)

    2010-09-03 | 18:11:24
    Bloggadress: http://blogg.mama.se/syrran/

Kommentera inlägget här: