editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Ni betyder!

Kategori: Allmänt

Hej alla mina trogna läsare! Känns helt fantastiskt att faktiskt ha så många läsare som jag har per dag!
Tack för att ni läser den!!
Det är så himla roligt att få kommentarer.. För det känns så kul att veta vilka som läser bloggen. Och när jag då vet vilka ni är så vet jag på ett ungefär vad jag mer ska inrikta mig på i mitt skrivande..

Snälla hör av er och berätta vad ni tycker om bloggen och vilka ni är! :) För jag lovar! Du är faktiskt inte ensam du som läser!

Ett Stort tack till er alla!
Det är ni som håller bloggen vid liv
!
Okej.. Nu väntar ni alla med Spänning.. eller?
Jag var ju som sagt på Dejt igår..
Med en viss person.. Vi kallar honom C.P .. Det blir bra;) Inte för att det har med saken att göra.. För han är helt normal.. Det är bara lixom hans initialer, jag har kallat honom för det typ hela mitt liv..
Iaf.. Ska fan inte skriva nått om det..
För det är många som känner honom och vill inte vika ut han på något sett..
Vi typ åkte bil, handlade, pratade och glodde film..  
Men jag kan iaf säga att jag hade en sjuuukt kul kväll! Asroligt verkligen..
Med mysigaste killen i sverige.. ^^
nu var det sagt..
Nu ska jag städa upp lite här hemma.. Medan en viss person vallar får.. :O

sen blir det sminka sig och fara iväg till jobbet.. jobbar till stängning.. Kul Lördag!!

hejsvejs!!
Kommentera mera!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Va bra att kvällen blev trevlig! Men i kväll blir det ännu trevligare för då får du ju vara med MIG!!!! Kul va? Kram...

    Ps. gillar din blogg...

    2010-09-04 | 10:27:01
  • Carro säger:

    JAG läser din blogg, varenda dag!!! Den är bäst!! Bra gjort av dig att byta bort tiden! Du måste tänka på dig själv också vännen <3

    2010-09-05 | 08:07:35
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: