editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Nej men. Se vad Katten har släpat in..

Kategori: Allmänt

Vissa famnar betyder mer än andra.
Jag springer i spöregn.
Plask, plask
Springer genom stan.
Håret blir vått.
Luffsig.
Frusen.
Och jag springer.
Ser mig inte för.
Springer in i dig.
Eller så springer du in i mig.
Tappar kontrollen.
Tappar mig själv.
Ser dig inte och fortsätter springa.
Brottom springer jag vidare.
Utan att vända mig om.
Utan att se om du tittar efter mig.
Och jag springer.
Springer i spöregn.
Och jag ser en skinande sol.
Och jag faller i dina armar.
Din trygga famn som jag saknat.
Din värme.
Som utan ord kan beskriva allt.
Och varenda cell i kroppen exploderar.
Förväldigad av en kick av alla känslor som bryts fram.
Alla minnen.
Fyller mina ögon av det jag tror är glädje.
Tårar.
Tårar som faller ned.
Faller ned som regn...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: