editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

naiv

Kategori: Allmänt

efter de 2 senaste dagarna på jobbet har jag insett till min stora fasa att jag är Naiv! :O
Jag tror alltid gott om människor! Och uch vad hemskt det är när man inser att det är helt tvärtom!! :(

nåväl...
min Kära vän jerry sa till mig igår att han tyckte att jag hade lagt av med min rosa stil.. Att jag lixom hade gått över mer åt lilahållet..
Och tro det eller ej, men min favorit färg är varken lila eller rosa.. Det är Grön.. Men gröna kläder kan man ju inte gå runt i..
men iaf.. För att trotsa min kära jerry klädde jag mig i MASSA rosa färg idag! hihi^^ jag är cool!!
var upp på stan och fikade med Stina idag!! Supertrevligt!! :D

Nu ska jag äta mitt hembakta bröd och dricka lite gott te!

jag sitter och kollar på "halv åtta hos mig" i min favvoritsnygga AC/DC-tröja!! Love it!! <3
sedan blir det IDOL! :D

Kommentarer

  • Stina säger:

    Hmmm fattar inte va du menade med stöld har jerry stulit någe rosa haha är nig jag som är trög skulle jag tro...Jobbar du i morrn?

    2010-09-28 | 20:28:05

Kommentera inlägget här: