editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

MOHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHA

Kategori: Allmänt

Jag skojjar inte.. Shanan skickade nyss ett sms till mig..
Och jag Garvade så jag grät!!
Så jag var tvungen att ringa upp henne.. Och vi garvade konstant, utan att få fram ett ord i typ 10 minuter!! jag ramlade av stolen och vek mig dubbel och tårarna bara sprutade!!
Det är nog det bästa som finns att få lyckan att kunna skratta sådär ibland! Det kallar jag tur!!

Och eftersom att jag är så generös utav mig så tänkte jag bjuda på några skrattattacker:D
Sms:et löd såhär!

Vad sa dressingen när du öppna kylen?
- Please close the door, I´m Dressing..

Lite funderingar:
*Kan man heta Bo om man är Hemlös?
*Är det Rak-Vatten i Vattenpass?
*Eller var det där som Saddam badade? Irakvatten alltså?
*Om man åker fast för fortkörning. Kan man kalla det för Gasolycka?
I sverige bor det svenskar, i Danmark bor det danskar. Vad bor det i Peru då? Peruker?
*Finns det telefoner av keramik eller är det lurendrejeri?
*Om man bränner upp Amerika blir det bara all aska kvar då?
*Kallar samekvinnor sin dildo för Fusklappen?
*Om ett par älskar ute i naturen, är de Uteliggare då?
*Lider kungen av en Kronisk sjukdom?
*Vad får man att dricka om man går till kiosken och säger "Mer Fanta Pucko!"?
*Varför är Svenska kyrkan emot lesbiska vigslar? De har ju i alla tider vigt brudpar.
*Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper?
*Om man tar in en ren, bler den rumsren då?
En som undrar...

Kommentarer

  • marie säger:

    du är väl för rolig

    2010-09-06 | 23:58:51
  • Carro säger:

    HAHAHAHAHAHAHAH :)

    2010-09-07 | 06:56:56
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/
  • Marika säger:

    Jätte kul!

    2010-09-07 | 09:38:49
  • Anonym säger:

    Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin ladens släktingar. De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor Marme laden och de två bröderna, Choko laden och Remou laden. I lördags kväll tillfångatogs även hans syster Pina co laden. Nu spanar man efter hans kusin, Sal laden och hans senile farfar, Var var det jag laden!

    2010-09-07 | 15:49:48
  • Emma säger:

    guud vilka kassa skämt! x)

    2010-09-07 | 16:27:03
    Bloggadress: http://emmasol.blogg.se/
  • Jempan säger:

    Hahahahaha, fan vad roligt :D Hon får till det ibland, shanna ;)

    2010-09-07 | 18:25:51
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: