editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lättare än en fjäder!

Kategori: Allmänt

Detta är OUTHÄRDLIGT!
Heeeeelt sinnessjukt!!
Man blir verkligen sinnessjuk!
Har typ börjat tugga på tungan för att ha något att tugga på..
Nu är det fjärdedagen! men Cambridge!
Och igår när jag ställde mig på vågen hade jag gått ned 2,2 KG !
Jag juuuublade!
2,2 KG på 3 Dagar! :O

men jag vet inte om det är värt det!
Ärligt talat!
Jag var ute och gick i 40 minuter nyss..
asså 40minuter är ingenting ju!
Men jag var helt FÄRDIG och var tvungen att slå at till halvfart på slutet..
Typ bröt ihop på slutet!
Har ingen energi och är allmänt låg.
Och jag spyr snart av att dricka vatten!

Det är en upplevelse att få Borsta tänderna! Få känna mintsmaken! Och Tugga, tugga, tugga på tandborsten..

Asså jag får lixom inte ens ha en gurkskiva i vattnet för att smaksätta det:O Det är ju sinnessjukt. Förstår inte vitsen med det?
Men men..


Var nyss och rösta.. HAHA!
Jag hittade min vallokal tillslut:O
Trots att jag gick Rund hela stora byggnades flera gånger trots att ingången visade sig vara ca 10 meter ifrån min trapp uppgång:P
Jag är ett Retard, I know!
Nåväl..
Hellre Död än Röd..
Så nu var det avklarat!

Nu ska jag dra mig mot jobbet och sedan tillbringa kvällen med att kolla på nattvakan! Wiiihooiiww! Det är olidligt spännande! :D

Kommentarer

  • Miss Big säger:

    Hallå där! =) Härligt kul att du svara.. Gratulerar i mängder till viktminskningen =) visst äre bra kul när de går neråt.. längtar till jag går ner under 3siffrigt - inte så långt ifrån men ändå! Jag är nu inne på min tredje dag och jag mitt fetto har kilat ner stadiga 2,9kg (har väl jävla mycket vätska i kroppen)..

    Ahh, de här är nog min typ 6e gång med cambridge (har bara kommit förbi de magiska 3-4 dagarna en gång och då gick jag ner 25 kg som jag sen gick upp igen pga en operation).. Jag mår okej, men samtidigt är jag bara hemma och ledig o såsar (just för jag vet hur jobbigt de är med kraftansträngningar de första dagarna.. Imorgon ska jag försöka röra lite på fläsket!! (Men faaaan vad jag skulle vilja MOFFA idag ;), haha.. känns bara som en sån dag.. Du vet - lite gott vin, god mat, nå snacks o lite mer snacks o en chokladbit på de ;))



    Vill passa på att ge dig några tips på vägen. DU skriver att du vill tugga på nåt, förutom minpastillerna man kan tugga på kan vissa äta tuggummi utan att gå ur ketos (inte att rekommendera då de ändå kan öka hungerkänslorna) men du kan vid akuta tillfällen äta nåt som inte innehåller några kolhydrater utan mest protein, ex räkor, kyckling, kalkon, paprika..



    Du skriver även om att du är less på vatten (tro mig vet precis vad du pratar om).. Din konsulent borde ha visat dig slimbridge-dryckerna som späds med xtra mycket vatten för att kunna drickas till ren kur - supergoda. Du kan även dricka lightprodukter så som fun light, cola light och LITE naturellt mineralvatten.



    Du borde känna dig piggare imorgon.. Håll ut!! (de säger att de 3 första dagarna är värst, men jag säger de 4 - de 4e är alltid värst för mig och den jag stupar på)..



    Kanske va nåt användbart tips =) Lycka till och håll ut, de blir bara bättre!!

    2010-09-19 | 17:28:28
    Bloggadress: http://mynewbetterlife.blogg.se/
  • Anonym säger:

    VIlket gräsligt långt svar de blidde!! Sry för de ;)

    2010-09-19 | 17:29:04
    Bloggadress: http://mynewbetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: