editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

ildegard

Kategori: Allmänt

jag börjar blir ett freak. :S Jag skrämmer snart mig själv..
det hender att jag börjat prata med mig själv..
Jag menar.. Jag har ju bott helt själv i en lägenhet i snart 1 år.
Och innandess tillsamans med min förra pojkvänn, och då var jag mkt själv ändå..
Och det har väl aldrig hänt att jag börjat prata med mig själv:O
Konstigt..
Det är lixom inga långa diskutioner direkt..
Men det kan bli typ så att jag tittar på klockan och fläker ur mig typ "WHAAA! Redan halv ett:O HELVETE!"
japp..
Och Mitt Horoskop beroende börjar gå till överdrift..
jag kan lixom inte gå utanför ytterdörren innan jag har läst om mitt stjärntecken..
För vem vet vad som kan hända då?:/
Och jag har börjat inbilla mig att min säng står i ett magnetfält.. Har hört att det kan vara det som är orsaken om man sover dåligt.. Typ att den står i en öppning där spöken kommer in och ut..
Så jag börjar skissa upp hur jag ska kunna möblera om.. MEn jag ska säga er att det inte är lätt med planlösningen i denna lilla lya.. Så¨jag får nog fortsätta sova dåligt..

Nåväl..
Idag har Magnus och Ildegard namnsdag.. (!) ILDEGARD?
Vem fan heter Ildegard.. Stackars människa:O
Nåväl..
Grattis till Han/Hon, Den eller Det som har namnsdag idag! Grattis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: