editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Idoljury

Kategori: Allmänt

Tänk att JAG faktiskt är den bästa IdolJuryn som finns!
Jag blir nästan stolt över mig själv..

Och jag erkänner..
Det är verkligen något magiskt med Killar med Gitarrer alltså!! :D

Kom att tänka på en sak när dom där töntiga tjejerna kom inhoppandes mitt i idol och skämde ut sig.. Dom som "satt ihop"..
Att tänk om det skulle vara en riktig siamesisk tvilling .. Att lixom ena av dom är värsta supertallangen på att sjunga.. Då måste ju lixom den andra va med på scenen och så där:S Sjulkt jobbigt.. Den kanske har värsta scenskräcken.. Ska man då lixom täcka för han/hon med typ ett lakan i någon snygg färg och typ skriva med stora bokstäver att "BRY ER INTE OM MIG, JAG FINNS INTE!".. knepigt det där.. Jag är glad att jag enbart sitter ihop med mig själv^^


nu blir det kolla på Hancock som kalle drog igång.. Var ju ett tag sen man såg den.. och den är ju väldigt underhållande:D Sitta och dreggla lite över Will Smith skadar ju inte:D

Sen blir det sängen och arbete imorrn .. Puss hejs! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: