editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Idol 2010

Kategori: Allmänt

Nu har jag ätit Pizza för sörsta gången på över 2 månader:O Helt sjukt!
Björn och Stina var här och hälsade på.. Så det Blev Pizza Hut faktiskt..

Nu väntas det Idol..
Jag vet jag är en dum människa som älskar att se när folk blir utskrattade och förlöjligade i TV! Men vad fan!! Det är ju verkligen på Tiden att de får veta hur jävla dåliga de är!! Fattar inte att man kan vara så jävla Tondöv att man tror att man själv sjunger ASBRA fast det låter som en falsk Fiol!! ;O UCH!!

btw så önskar jag just nu att någon kunde komma och Säga till min Bror hur dålig han är på att spela Gitarr!! Han sitter här och spelar på min!! Och jag är så himla trött på det!! Han är sämst:O

men men..
Nu ska jag dricka Fanta!
Puss hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: