editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

hur lång tid tar det att lära känna sig själv?

Kategori: Allmänt

vissa stunder frågar jag mig själv vad som kan göra mig lyckligare..
Och Hur mkt jag än vrider och vänder på det så får jag inte ihop det!
''''''''''''''''Jag försöker gela tiden gå ned i vikt men jag blir inte lyckligare av att gå ner så många kilo som jag vill .. Vara smal och snygg.. Är det verkligen det som ska få mig att bli lycklig?

jag tror fan att en chokladkaka skulle göra mig så jävla mkt gladare än att sitta med en jävla äcklig pulversoppa en fredagskväll...

Jag vill äta vad jag vill, träna och vara glad och lycklig..
Jag är inte ett dugg lycklig nu!
Inte det minsta!¨

Kommer jag alltid att känna såhär?
Man tror någonstanns djupt inom sig att man känner sig själv..
Jag trodde det ett tag. när allting gick bra..
Men nu, jag känner mig så vilsen..
Och den strävan man har.. att finna sig själv, veta vart man står i livet, vad man vill, vart man ska, vad man tycker och tänker och hur man reagerar i olika situationer.. Kommer jag någonsin finna svar?

Har en trevlig gammal farbror som brukar handla av mig.. Han berättar alltid massa roliga historier..
Han är typ 80 år gammal.
Jag undrar om han någonsin behöver tvivla på sig själv.

Jag menar han har ju ändå kännt sig själv i 80 år..
Jag har kännt mig själv i 19.. Borde man inte ha lärt känna någon efter 19 år?

nej..
Jag ska bannemej kö den här skiten nu i en vecka! Sedan blir dte fira med en Pizza!! Wiihoooow!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: