editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

höstpromenad

Kategori: Allmänt

Jag har vart ledig några dagar från jobbet..
Och även från datorn.
Tog en sväng hem till hemorten Fellingsbro och hälsade på några Nära & Kära!
Har fått otroligt mkt klart för mig. Och träffat en fantastisk människa.
Som förlorat ALLT flera gånger om. MEn ändå orkar fortsätta och ta sig igenom dagarna. Trots hennes smärta..
Jag bloggar om henne senare.. Ett oerhört intressant möte!

Jag har fått mkt gjort under dessa dagar. Och mkt har förändrats.. Jag har slutat med Cambridge.. Tvättat bilen. Vart med shanna som tatuerat sig, kollat lägenhet.. Och bror har sovit här. Jag har sovit hos mormor. Och SVERIGEDEMOKRATERNA är i Riksdagen!

nåväl..
Ikv blir det byta bil med Fredrik så att jag, Shanna, Sandra och Marika har en STOR bil att åka med nu när vi Åker till KnULLARED imorrn!! hiihi^^
Vi åker imorrn efter jag och sandra slutat våra jobb runt 2.. Sen sover vi i stuga och sedan ägnar vi HELA fredagen till att SHOPPA sönder och självklart passa på att flörta lite med MORGAN! det kommer blir 2 AWESOME dagar! en underbar Roadtrip med stans bästa brudar!


Jag är nyss hemmkommen från att ha vart på en trevlig Höstpromenad med Fanny och våra kameror.
Tänkte bjuda på några av mina bilder! :)


Här kommer bilder på min älskade fina Fannü¨<3

Denna flicka är värd oerhört mycket!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vilka härliga o fina bilder.. HÖST!!

    fan va sköjj me Ullared - avis deluxe här ;)

    hehe.. Ha så sjukt skojj! =)

    2010-09-23 | 00:37:58
    Bloggadress: http://mynewbetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: