editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

horoskop

Kategori: Allmänt

jag har börjat fundera över om jag är född på ett annat datum..
Tänk om mina föräldrar lixom har ljugit för mig hela livet..
Jag kanske inte alls föddes i juni..
För lixom mitt Horoskop passar aldrig..
Det passar typ alltid bättre för mig med typ stenbocken (dec-Jan) istället för tvilling..
Och jag menar, Vintern är ju faktiskt min favoritårstid..
Kan det vara så?


Nåväl.. Jag vaknade nyss av att min köksklocka Tickade.. :O Asså  fattar ni hur liten min lägenhet är när jag lixom Vaknar av Köksklockan;O 

Britney Spears Stäms för Sextrakasserier av sin Livvakt:

. . . Han uppger också att den frånskilda tvåbarnsmamman gång på gång visade allt för honom och skapade situationer för att han skulle se henne naken.
– Britney sextrakasserade mig och blottade sig för mig, säger han.

Jag menar, blir vi förvånade? Hon är ju så utsliten den där kvinnan att hon inte får något annat.. Vadå? Vad har man en livvakt till? Han får väl ställa upp lite! :O Det gäller ju henne liv!


 Nu blir det bege sig mot jobbet.. Disken får vänta!!
Om det inte är så att någon av mina kära käsare händelsevis vill komma hit och ta tag i mitt diskberg! ?
Ingen??
hepp.. Skyll er själva!! ^^

Kommentarer

  • Mica säger:

    "sonen" hjälper säkert gärna till med disken...så länge du berättar i detalj HUR man diskar. Det ska tydligen vara skitsvårt, enligt honom;)

    2010-09-09 | 22:26:48
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: