editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

goooodis och pundare

Kategori: Allmänt

Det är inte bra att det står massa godis i shoppexpress när jag jobbar!! Det vore ju lixom oförskämmt av mig att bara låta det stå där alldeless orört så jag äter av det för fulla muggar:P

Och det är ju lite småtrevligt också!! För det kommer ju hit massa trevlig personal och vill umgås.. jag lossas att det är med mig de vill umgås trots att jag vet att de bara utnyttjar mig för godisets skull:P

Jag blev DÖRÄDD idag...
Jag gick till apoteksskåpet och skulle fylla på det.. Och där står det en kvinna (Pundare/Alkis) Och hon tar tag i min arm och trycker den ASHÅRT (kommer ha blåmärken) Och säger: JAG SKA BETALA de här!! Jag ska !!! (sen öppnar hon jackan och visar två Ölburkar).. Jag bara.. "okej, vad bra" Då säger hon ännu argare - JA, för jag antar att du kom hit för att jag var misstänkt, (så trycker hon min arm ännuhårdare.. ) Jag sliter mig loss och säger.. Nej, det trodde jag verkligen inte.. Sen gick jag därifrån..

Blev helt ställd:O Helt chockad:O
nåväl..
Back to Work!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: