editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Freja

Kategori: Allmänt

Haaaalllååååå!!!
Tror ni jag blev chockad nyss eller?
Jag kollade på Idol nu på datan..
Jobbade ju igår när det gick!

Och hallå!!!
Freja Sterner har jag lixom gått i samma skola som..
Haft keramiklektioner tillsammans med i ett år!
Asskön tjej verkligen!! :D
Och sen dyker hon upp och typ sopar mattan i IDOL helt otippat!! :D
Shit!! :D

Nu ska jag till jobbet!!
Shanna saknar mig ju så mkt..
Så ska försöka åka dit i tid! :)

Kommentarer

  • Konstig fråga säger:

    Har en lite udda fråga, har Freja Sterner en syster som är 24(?) och / eller är hennes pappa journalist. ända information jag har som jag vet är säkert, hennes syster tror jag heter Jessica eller Johanna. är nästan helt övertygad över att jag har jobbat med hennes syster (för dom är relativt lika, delar efternamn och är från örebro) om du kan svara så skulle jag vara jätte tacksam så jag kan släppa dethär

    2010-09-12 | 05:17:31
  • Känner Freja säger:

    Svaret är nej på alla frågor. Hon har enbart en bror...

    2010-09-13 | 17:17:26

Kommentera inlägget här: