editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Förvirrad..

Kategori: Allmänt

på jobbet idag sa en kund till sina barn vänligt men bestämmt :
- Nej ungar, Det blir inget Godis idag! Det är Torsdag och Godis äter man bara på Lördagar! Så imorgon kan vi köpa lite godis..

WHHAAAAAT!!
Sa hon inte just att godis äter man bara på LÖRDAGAR!!
Och om jag har lärt mig rätt så kommer inte Lördag efter Torsdag i VeckorSchemat! :O
Inte konstigt att barn blir förvirrade när föräldrarna inte ens kan hålla reda på dagarna!

Jag tänkte nästan ingripa och säga ifrån!
typ något i stil med ..
"Det är klart ungar att ni ska få lite godis som tröst när ni har en sådan korkad mamma, här, jag bjuder!" Sen ger jag dom en varsin bamseklubba eller något liknande och leer sådär Extra barnvänligt och blinkar lite fyndigt till mamman och sedan går jag därifrån med näsan i vädret:)
...

Nej. Det hade nog inte vart särskilt uppskattat.. Så jag var faktiskt tyst och lossades som om jag inte ens hade hört någonting av konversationen..



Träffade Emelie idag!
Vaaar sååååå Treeevligt :D hihi^^
Scenskolan here we come!

btw så fick jag mail om flygvärdinneutbildningen idag..
Och det var som jag trodde.. Man måste vara 21! :O
Men helt superkul att de hörde av sig på mitt CV iaf:D

Nu blir det snart halv 8 hos mig och förhoppningsvis typ dööö av skratt åt Helge Skoog!! Så sjukt rolig!! :D
Sedan IDOL!! :D Wiiiiiee!! :D
Sedan upp och jobba imorrn!!
Livet leker! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: