editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

fattig

Kategori: Allmänt

jag är så fattig just nu!
Men nu är det inte långt kvar till löning..
på onsdag smäller det!!
jag jobbar, jobbar och jobbar..
Och när jag kommer hem orkar jag inte göra NÅGONTING!
Och det känns inte bra att komma hem.. För det ser verkligen ut som ett bombnedslag. !
Diskberget bygger jag upp mot väggarna för att det inte ska rasa. Tvätthögen är så full att jag kommer vara tvungen att tvätta i en vecka.. snart får jag vända underkläderna utochin!

Tvålen på toan är slut så jag tvättar händerna med schampoo!
Jag har inte bäddat sängen på 5 dagar och Persiennerna har varit stängda i typ en vecka.. .

Jag har inet råd att köpa mat.. så jag tuggar tuggummi för att stilla hungern (men det blir bara värre) ..

Jag är DÖÖÖÖÖD!!

men nu slutar jag iaf jobba om 5 timmar!! Och då blir det iaf hem och sova innan det är dags att börja jobba igen!
Uch. jag får ångest!!
Detta blir snart en klagoblogg!!
Men jag måste få lite klaga lite iaf.. Bara LITE! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: