editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

farligt att sova?

Kategori: Allmänt

godmorgon..
Vaknade nyss av ett sms från en viss person C.P.. ^^ alltid lika trevligt..
Jag sitter och målar mina naglar i något coolt silverfärgat nagellack som jag införskaffade mig igår..
Mina ena arm sover fortfarande.. När jag vaknade så var halva min kropp sovandes.. måste ha sovit på något askonstigt sett..
Hoppas armen vaknar snart.. För det vore ju typ asjobbigt om lixom jag går runt med en sovande arm en hel dag.. och sen ikv när jag ska sova så vaknar den och typ vill ha party.. Uch vad jobbigt det skulle vara,..

BTW så har jag hört om någon som hade sovit och råkat legat på något konstigt sett så att benet inte hade fått tillräckligt med blod under natten.. Han fick tydligen amputera bort hela benet:O
Uch, Man vågar ju knappt sova nu för tiden.. Man vet ju inte vad som kan hända..

Nu ska jag bege mig mot jobbet snart..
Jobbar 11-21:) ska ta en snabbdusch först tänkte jag så att armen kanske vaknar!! :)
puss hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: