editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

dålig uppdatering!

Kategori: Allmänt

sorry för den dåliga uppdateringen nu..
Men jag har ju trots allt jobbat!
Igår fick jag hoppa runt på Coop som en virrig höna:O
Först var jag i mitt Älskade Kundtjänst mellan 10.15-14. Sen var jag på Osten 14-16. Sen var jag på kolonial 16-19. och då när jag skulle sluta kom stormarknadschefen och bad mig stanna länge.. Så då var det bara att jobba på Frukten 19-21, kassan 21-22. 22-22.15 stänga Maten!

jahaapp .. det var min dag!
Idag blir jag iaf tvungen att stanna på min favoritplats hela dagen.. Jobbar 14-22.15 i Kundtjänst. . Det dåliga med Helger är att man får vara helt ensam där redan från klockan 19.. men jag fixar ju allt!

Det går bra nu..

Känner mig som en pensionär..
Jag känner inte ens av att det är helg:O
blandar ihop dagarna..

MEn men.. jag är såå lycklig av att ha ett jobb!! :D

Nu ska jag fortsätta prata med min Man Mattias!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: