editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

dags att banta!?

Kategori: Allmänt

Dagens Horoskop (Tvilling): Nu vill du verkligen få ordning på tillvaron. Du är redo att be andra om hjälp, och att jobba hårt själv.

Nej, jag är inte det.. Jag känner mig inte redo. Inte för fem öre, ..

Idag känner jag mig mer som en Oxe : Relationen är inte den bästa med nära och kära. En känslig situation kan uppstå nu. Ha tållamod..
eller förresten.. Mer som Fisken : Du vill resa och skaffa dig nya kunskaper nu. Du behöver vidga dina vyer. Det är ju så spännande!

Ja. jag vet ärligttalat inte ens varför jag läser sån skit..

Du vet att det är dags att banta när..:
.. Du ombeds hoppa ned i poolen så att dina kompisar kan surfa på vågorna.
.. Viktväktarna kräver att du slutar vara medlem hos dem.
.. Du stiger upp på en våg på ett nöjesfält och den säger med digital röst: "En i taget, tack".
.. Du trillar omkull och i dina försök att ta dig upp så vaggar du dig själv till sömns.
.. Du börjar använda dina hakor när fingrar och tår tagit slut när du räknar.
.. Du suddar ut allt som står på svartatavlan enbart genom att vända dig om i klassrummet.

Nåväl.. Imorrn börjar jag med Cambride! Det ska blir intressant! 
Eller på torsdag kanske.. För jag ska ju fika med Micke på stan imorrn :D hihi^^ 
 

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Jag som är Oxe också, för en gång skulle stämmer det förbaskade horoskopet! bajjjjjjs

    2010-09-14 | 13:16:06
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/
  • Karolina Kolthoff säger:

    Gumman skippa canbrige.. Asså jag har flera kompisar som kört det och det har slutat med att det gått upp ännu mer än de vägde innan. Det fungerar bara när man äter dem. sen går man upp allt plus lite till. Vill bara varna för det är så grymt onödigt. Lägg om dina matvanor istället och träna. Det finns inga genvägar..



    Lycka till kram<3

    2010-09-14 | 13:21:35

Kommentera inlägget här: