editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Cambridge!

Kategori: Allmänt


Jag måste erkänna att jag luktar förbaskat gott just nu..
Vet inte vad det är...
Först fattade jag inte att det var jag som doftade som en blomseräng..
Men efter lite detektivletande så insåg jag att det faktiskt bara är jag som bor hemma hos mig..
Så det råder inga tvivel..
Måste vara blandningen av bodylotion, parfym och shampoo (y)
Sånt gillar vi ju!

ja hörrnu..
Idag har det hänt ytterst lite faktiskt.
Börjat med Cambridge idag..
Första måltiden blev jordgubbs milkshake!
Tro mig. Det låter asgott!
Men det var så vidrigt så jag trodde jag skulle spy:S
Nåväl.. Jag är fortfarande mätt.
Och nu ska jag satsa gärnet.. ska gå på ren kur i en vecka tänkte jag.
typ runt kl3 idag blir det kycklingsoppa..
Och senare ikv blir det varm choklad tänkte jag..

För er som inte vet vad detta med Cambridge är så får ni det förklarat här -- > http://sv.wikipedia.org/wiki/Cambridgekuren

Jag håller tummarna för att detta med ren kur ska funka..
Kommer bli sjukt jobbigt att inte få tugga NÅGONTING under en hel vecka..
Fattar ni.. Inte en tuggummi:O inte ens en pyttesmula av NÅGONTING..
Inte ens kolsyrat vatten..

Nu är det 3 pulversoppor och 2-3 liter vatten om dagen som gäller!!
Hejja hejja!!

Men jag tror att det kommer gå bra!
Bara man har rätt inställning..
Och om man bara tänker så att det lixom är Leva eller Dö som gäller så blir det nog inga problem!
Ät en äcklig soppa eller SVÄLT!!

nu bär det av mot jobbet!
Hejje hejja!

Kommentarer

  • sandra säger:

    vet du vad du kan göra hurru! för du får väl äta grönsaker, va? jag brukade hacka ner lite paprika och purjolök och sånt i soppan, så man fick tugga på nånting och det blev åtminstonde LITE smak på skiten ;) hihi puss på rej!

    2010-09-16 | 22:03:44
    Bloggadress: http://sandragustavson.blogg.se/
  • Miss Big säger:

    Hello Girl! Hur går de för dig!? VIsst är de väl underbart med Cambridge!! Ser att vi startat ungefär samtidigt.. Vore väl trevligt o följas åt lite!? =) Ha en underbar cambridge dag ;) //Miss Big

    2010-09-18 | 10:51:31
    Bloggadress: http://http://mynewbetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: