editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

"Bättre att be om förlåtelse än om lov"

Kategori: Allmänt

som min kloka vän Jonas sa till mig idag.. : "Det är bättre att be om förlåtelse än att be om lov" ..
Jag är helt slut.. Och det sista jag vill är att försvara mig själv och mina åsikter i detta läge..
Speciellt irriterande är det när personer som man inte har hört nått ifrån på en månad typ.. Plötsligt får för sig ideén att kranka ned på en.. Sånt gillar jag inte just nu.. men orkar inte heller bry mig!

Jag har haft en förjävla jobbig dag.. Mår så sjuukt dåligt.. Har verkligen ont i hela kroppen och i huvudet och allt! Så jag böt faktiskt bort min jobbtid imorrn när jag insåg att jag jobbat ÖVER heltid denna vecka(!) .. Ska sooova. Sedan åka och Gratta min Älskade Morfar som fyllde år igår! bara ha en lugn dag med dom jag tycker om!

Visst behöver jag pengar.. Men efter min upplevelse med Hjärtattacken i våras så inser jag att kroppens signaler är något man måste ta på allvar!!


Btw så fick jag köra om en gubbe i Permobil idag:O
Jag menar HALLÅ!! Får verkligen sånna vistas ute på vägarna? Fick köra om han på stora vägen efter sjukhusrondellen.. Där det är 2filigt och massa rödljus och grejer:O
Asså man borde fan kräva Körkort på sånna? :O

Nu ska jag krypa ned i min underbara säng med Ben & Jerry´s och drömma om en person som kysser som en gud!

Puss hejs:D

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hm.. vem kan det vara?

    Har du haft en hjärtattack?

    sov gott!!

    2010-09-04 | 22:59:25

Kommentera inlägget här: