editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Änglavakt

Kategori: Allmänt

 

Hittade denna roliga artikel på Aftonbladet.se

Rattfull ändrade sig:
"Någon annan körde"

Hade Änglavakt i krock

Den 33-åriga kvinnan erkände först att hon kört bilen när räddningspersonal kom till olycksplatsen.

Strax efter kom polisen.

Då var historien ändrad.

"Det var någon annan", fick polisen höra av kvinnan.

Vem det skulle ha varit är oklart.



Då undrar jag om hon verkligen hittar på.. Jag menar det står ju Klart och tydligt i rubriken att hon hade änglavakt.. Det kanske var ängeln som tog över ratten dårå:O

ne hörrni.. det finns ju verkligen människor till allt.. Men det värsta är ju ändå dom som inte kan stå för sina misstag.. Lixom så jävla dåligt att skylla ifrån sig på sin egna skyddsängel..


nåväl..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig mot F-Bro.. jag och mamma ska åka till nisses och glo lite:P

Jag längtar faktiskt till hösten nu.. för då är det ett steg närmre vinter.. Och jag ÄLSKAR vintern:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: