editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Alliansen

Kategori: Allmänt


Sitter som sagt och tittar på Utfrågningen..
Och gud ja!! Det är riktigt tråkigt.-. men tittar man en stund så vänjer man sig vid hur tråkigt det är och ser det intressanta i det hela! (y)

Maud Olofsson är en fantastisk talare!
Medan Jan Björklund och Göran Hägglund är sjuuukt stela och tråkiga..
Tyvärr så har jag inte så mkt uppfattning om Fredrik Reinfeldt.. Förutom att hans huvud är Stort:O

Nåväl..
Jag vet vart jag ska lägga min Röst på Söndag.
OCh jag står för det trots att jag inte tänker Utlämna det i denna blogg..

För många läsare..
Men antar att jag skulle få igång snacket på er om ni viste:D

Skulle ni inte kunna tänka er mig sitta där i TV.. Det kan väl inte vara så svårt..
Jag tror det är mitt kall i livet.. Att sitta där och se Viktig ut.. Säga massa saker som folk lyssnar på.. Och Lyssnarna Nickar och håller med utan att de har en aning om vad det handlar om..

Eller tvärt om..

Ech.. Så noga är det väl inte;D Jag tror jag skulle fixa det på ett smidigt sett;)

Okej, jag vet.. Jag är Naiv ibland.. Men jag gillart!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Ser fram emot att se dig på tv Johanna!

    Jag ska rösta rödgrönt! Ska inte alla göra det? ;-) Ha en trevlig dag, kram!

    2010-09-15 | 13:01:21

Kommentera inlägget här: