editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Welcome Winter

Kategori: Allmänt

Nu går vi mot mörkare tider. Men komihåg att varje dag är alltid ljusare än dagen efter! ^^

Jag är typ världsGlad just nu! Jag kände mig lite småstressad över att hinna med allt jag ska göra nu på morgonen innan  jag ska till jobbet..
Men jag ska säga er att det var en J*VLA tur att min klocka på Datorn ställer om sig själv!!
För nu har jag ju en hel timma på mig att göra allt det där som jag inte skulle hunnit med annars:D
Jobbigt bara att jag har Så jädra många klockor som jag måste ställa om nu!

Igår var en bra dag!
jag hade först MakeUp-Party hemma hos min mamma. Kom några kära vänner dit! Och jag sålde för 3673:- (!) Helt sjuuuuukt bra! Och där av tjänar ju jag 30%.. Si lite över 1000spänn på 2 timmars jobb! Det kallar jag bra timmlön!! JAg är sååå lycklig! :D


När jag kom hem till Örebro igen så drog jag hem till Shanna på lite förFix(är det  Halloween så är det!  sedan drog vi vidare på kalas och skrämde livet ur ungarna.. Men sen blev jag utfrågad om ALLT.. Vad mina Bilar hette, var jag bodde, var min katt var.. Tur att jag hade Henrik som fick svara på allt det där!

Sen drog vi vidare till Jenny & Sanne. Sen drog vi upp på stan och släppte av jenny och sanne på Liquid/MM.. Sedan drog jag och min älskade militär till GrillCorner och Tjockade i oss fett med Pizza och pratade med så sjuuukt roliga människor! Sen blev det en sjukt kul biltur hem! :D

Asså jag ska säga er en sak!
Jag ska ALLTID vara utklädd när jag går på krogen!
Jag blev typ för första gången verkligen Bjuden på en Drink! HAA 2 Till och med! Av en kille som bara "-Jag bjuder BOB på det där" jag tackade och gick därifrån.
OCh fatat hur skönt det var att slippa oroa sig för hur håret/sminket ser ut, gå och ¨dra i nått tight linne eller få ont i fötterna av för höga klackar.. Nej ni... Nästa gång jag går ut ska jag ha mjukiskläder eller vara Byggare Bob Igen! :D

Här kommer lite bilder från kvällen! :D

Kommentarer

  • sofie säger:

    haha! Är det Shanna på bilden längst ner till höger? Vad söt hon va!

    2010-10-31 | 09:19:37

Kommentera inlägget här: