editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Origin of Love

Kategori: Allmänt

Man vet att man är Älskad. Vissa små sekunder! Vissa Ögenblick. Och ibland pågår det längre stunder! Det finns så många fina människor. Så varför ska man bry sig om dom som får en att må mindre bra? Nu låter jag kanske som värsta Tomas Di Leva eller nått! Men Faktiskt! Jag tror jag börjar lära mig hur man Mår bra! Det har varit så enormt svårt för mig. Det senaste året har varit det mest kämpiga året i hela mitt liv. Jag Gick helt in i väggen och trodde aldrig någonsin att jag skulle ta mig upp igen. Och jag vet en sak. Jag är inte ensam! Och det är inte förens man inser det som man har styrkan att be om hjälp och sedan kunna gå vidare! Jag har den styrkan nu! Och jag har fått hjälp! Så mkt hjälp. Av sådana fina, fantastiska människor! Och dom kanske inte ens vet om att de dom gjort eller sagt (bara en liten grej som ett hej) har betytt så enormt mkt för mig under denhär tiden!
Laddar inför sminkpartyt ikväll! Kollar över alla produkter som finns i denna Biffiga Väska!

Föresten så vet man att man kan sitt jobb när någon ringer och Väcker en ASTIDIGT på morgonen och frågar om fakta till Posthanteringen!! Jag tror jag pratade i Sömnen och visste inte ens att jag kunde svaren på frågorna som jag svarade rätt på :P HAHA! Sjukt bra är jag!

Men det är bra att bli väckt tidigt så att man inte sover bort hela dagen:p Jag har bytt däck på bilen. Fixat matlådor för en vecka. Städat, Levererat Filmer och vart och gjort en snabbservice på bilen! Härligt! 
Och DESSUTOM Vattnat blommorna som jag givetvis glömde/förträngde bort att göra i måndags och igår! 

Känner mig lila idag!
För idag är det en dag som man ska bära något lila för att visa att man stödjer Homosexuallitet. Eller något sånt.. Eller lixom för att visa att man inte har något emot det! Och jag har Absolut inte något emot homosexuella! Inte för att dra alla över en kam! Men jag tycker att Homosexuella killar är så Bögiga! Och sånt gillar jag! :D

Bjuder därför på denna sjukt bra låten/videon. Ni fattar nog varför! Han som sjunger är såå vacker! ^^

Kommentarer

  • Marika säger:

    Tur att du kunde hjälpa oss med posten i morse... Dig kan man alltid lita på! Kram...

    2010-10-27 | 17:42:13

Kommentera inlägget här: